петак, 25. новембар 2016.

Nosiljke i marame za nosenje

Kao mama troje malisana sam se pitala postoji li neki nacin kojim cu sebi olaksati obaveze oko dece a ujedno i zavrsavati sve sto je potrebno u kuci i van nje
Ne samo da mi je bilo potrebno osloboditi ruke da bih mogla obavljati i druge kucne poslove osim samo nosenja bebana .
Dugo sam trazila kako sebi pomoci dokl nisam dosla do mama koje su svoje malisane nosile u nekakvim sarenim krpicama za koje nisam znala sta su i cemu sluze .
Tragajuci po netu dosla sam do jednog dobrog sajta koji je bio pun pogodak jer je imao sve potrebne informacije koje su meni trebale u tom momentu .
Brinuci i o zdravlju svog deteta pri cemu sam zelela da se moje dete razvija normalno a da sa nekakvim losim nosenjem to detetu nepruzim krenula sam sa citanjem tekstova na tom sajtu.
Pa samim tim zelim da i vas upoznam sa tim nosiljkama i sa ovim divnim sajtom.
Autor sajta je  Sandra Kravitz Simonović
Pa samim tim vam prenosim deo njenog teksta o nosiljkama
vise o njima procitajte direktno na njenom Blogu  Ovde

Srećna sam što vidim da se sve više mama interesuje za nosiljke i marame, i što nas je sve više “nosećih”. Radujem se svakom radoznalom pogledu i pitanju koje mi postave na ulici ili društvenim mrežama. Često ponavljanje istih pitanja navelo me je da napišem svoje iskustvo sa četiri različite vrste nosiljki/marama, a mnogo više o nošenju beba i svim vrstama nosiljki i marama možete čitati na Nosi me s ljubavlju.
Pošto sam sigurna da ćete imati još nešto da pitate, zamolila bih da to učinite ne na društvenim mrežama već u komentarima ovde na blogu – ili na Nosi me, kako bismo pomogli i drugim radoznalim mamama i tatama, da se pitanja ne bi duplo postavljala.
Ovde je važno napomenuti da postoje ergonomski ispravne i ergonomski neispravne nosiljke. Ergonomski ispravne podrazumevaju da su bebi noge široko raširene i u položaju žabice, ili slova M: kolena što više iznad guze. Ergonomski neispravne nosiljke su štetne po razvoj deteta. Koliko i u kojoj meri, mišljenja se razlikuju, a ja zaista ne bih u ovom tekstu o tome. Jednostavno: zamislite da vas neko obesi da sedite sa trakama preko prepona i da vam noge landaraju tako. Ne ide, je l’ da? Eto, dovoljno je. Više o idealnom položaju bebe u nosiljci čitajte ovde.

Zahvaljujuci gdji Sandri u mogucnosti smo da deo njenog teksta vam prenesemo vise procitajte kod nje  a ja cu se svakako potruditi da  sva moja i vasa pitanja povodom ovih nosiljki odgovorim i sastavim jedan clanak koji ce biti  nas  i autentican.
Beba i Mama

Нема коментара:

Постави коментар