понедељак, 30. јануар 2017.

Zoo Vrt koji se nosi by MamaZoo haljinice i pantalonice

Svakoj mami je veoma bitno da odeca koju njihovo dete nosi bude kvalitetna a pri tom I zanimljiva. Jednoj mami  je poslo a rukom da svoju kreativnost pretoci u veoma zanimljive I vesele kreacije za malisane.. Da veseli ZooVrt prenese na  garderobicu za malisane poslo je za rukom jedne mame.
Da saznamo nesto vise o Mama Zoo potrudili smo se za vas evo sta nam sama autorka ovog dopadljivog Brenda rekla o sebi:



Iza imena Mamas Zoo stoji jedna mama Maja. A prica pocinje pre nego sto je postala mama. U iscekivanju tih dana, kada sam saznala da cu na svet doneti devojcicu, pripremala sam joj vrtesku za krevetac,ogradicu i jastuke...sve sa motivima zivotinjica. Tako je moja beba, i kasnije moja princeza, postala moja najveca inspiracija. I jos uvek je.
 Zivotinjice sam koristila kao motive jer svaka budi neku emociju ili poruku. Na vrtesci je bila sovica koja bi je nocu cuvala, prva krpena igrackica je bila u obliku pingvina jer je on trebao da bude pravi drug, a zirafica na haljinici je nosila poruku da je devojcica prava mala damica.
Poruke koje zelimo deci da saopstimo kroz zivotinje,.npr...pantalonice sa lavom, za batu....cine proizvod jedinstvenim....jer na oriinalan nacin porucujemo da je upravo taj bata jak i neustrasiv kao lav , seka, npr, slatka i umiljata kao maca pa zato nosi haljinicu sa macom.
 Proizvod je namenjen svim devojcicama i decacima od rodjenja do polaska u skolu. Kada bih ponovo pocinjala, sigurno bih se bavila istim poslom. Drugim mamama kreativcima bih porucila da nastave da rade ono sto ih ispunjava!

Tako dragi moji ukoliko zelite da vas malisan bude deo ovog veselog vrta mozete postici  posetom njihove FB stranice MamaZoo.MamaZoo

Нема коментара:

Постави коментар